Kom godt i gang

Se guides herunder for at lære hvordan du bruger NemPOS

Problemer med printer?

Virker din printer ikke? Tjek denne support-artikel inden du ringer til os – måske er det en simpel løsning!

e-conomic integration

e-conomic integration

For at oprette integration til e-conomic skal du både have adgang til konto med enten bogholder-adgang eller admin-rettigheder i NemPOS og adgang til firmaets e-conomic konto. Integrationen oprettes således: Log ind i NemPOS backoffice. Gå til menupunktet ”Opsætning”...

Printerproblemer

Printerproblemer

Før du ringer til os ang, printerproblemer, så tjek at din internetforbindelse virker. Er du i tvivl, så åben et internet-vindue på den enhed, du bruger sammen med vores system og se, om du kan få søgeresultater på google. Hvis ikke, så kontakt din internetudbyder....

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Priser

Hvis du ikke selv ønsker at opdatere dit menukort, opsætte priser eller lignende efter opsætning i forbindelse med oprettelse, kan vi gøre det for dig. Dette er dog en tillægsydelse, som ikke er en del af dit abonnement. Vi har også mulighed for at sende en tekniker ud, hvis du har problemer med din hardware.

Opdatering af menukort el.lign.: 530 kr./time + moms

Teknikerbesøg Danmark (brofaste øer): 530 kr./time + moms (kørsel medregnes i timeantal).

Driller det stadig?

Husk at vores support altid er klar til at hjælpe!

Du kan skrive til vores support-team på support@nemtakeaway.dk. Vi svarer som regel indenfor 1-2 arbejdsdage.

Vi tilbyder også telefon-support hvor vi kan guide dig igennem de ændringer, du gerne vil have lavet.

Telefonnummer: 81 22 30 40

Supporttelefon hverdage: 8:30-16:00

Telefon ift. drift: 16:00-21:00 samt 8:30-21 i weekender.

Telefon er kun åbent i nødstilfælde fra 21:00-08:30 og bliver pålagt gebyr i dette tidsrum.