MobilePay Point of Sale

Integration til MobilePay Point of Sale

OBS: Hvis du er omfattet af den nye kasselovgivning

Hvis du ønsker at tage imod betalinger via MobilePay – og er omfattet af de nye lovkrav for digitale kassesystemer – kræver SKAT, at betalinger tilknyttes den enkelte ordre.

Med integrationen til MobilePay Point of Sale bliver dine betalinger knyttet til ordren og automatisk registreret i kassesystemet.

Hvis du i dag bruger løsningen MobilePay My Shop, kan du skifte til MobilePay Point of Sale og integrere denne løsning i NemPOS. Vær opmærksom på, at der kan være andre priser og vilkår end i din nuværende løsning. 

Du kan læse mere om MobilePay Point of Sale, abonnement og priser på MobilePays hjemmeside.

Guide til integration og opsætning

Se guide til opsætning af din butik i MobilePay Point of Sale herunder.

Skulle du møde udfordringer i forbindelse med oprettelsen eller opsætningen af din MobilePay Point of Sale-løsning, skal du kontakte MobilePay på tlf. +4570803900 eller support@mobilepay.dk.

Sørg for at have oprettelse og aktivering af din butik i MobilePay på plads, inden du kontakter NemPOS support.

Deadline d. 22. december, hvis du skal have aktiveret din nye opsætning inden 1/1 2024

Trin 1

    • Log ind på din MobilePay-erhvervskonto her.
Bonprinter og kasse

Trin 2

    • Gå til “Tilføj produkt” i menuen til venstre.
Bonprinter og kasse

Trin 3

    • Vælg produktet “Point of Sale”. Vær opmærksom på, at der kan være andre vilkår, priser osv.  end i dit eksisterende produkt hos MobilePay. 
Bonprinter og kasse

Trin 4

    • Du skal nu oprette en butik – start med at tilføje dit brand ved at trykke på knappen “Vælg”.

 

Bonprinter og kasse

Trin 5

    • Tilføj et eksisterende brand (hvis du har et) eller opret dit brand.
Bonprinter og kasse

Trin 6

    • Udfyld resten af dine oplysninger for din forretning. 
Bonprinter og kasse

Trin 7

    • Når butikken er oprettet, fremgår den på listen som “Inaktiv”.
    • Kontakt MobilePay og få aktiveret din butik.
    • OBS! Det er vigtigt, at butikkens status står som “Aktiv”, før du går videre til næste trin – vi kan ikke hjælpe dig videre før.
Bonprinter og kasse

Trin 8

    • Først når alle ovenstående punkter er udført, kan du kontakte vores NemPOS support på support@nempos.dk, så vi kan hjælpe dig videre.
    • Vi aktiverer betalingsmetoden og tilknytter den din(e) kasse(r).
      OBS: kræver lukning af kassen!
    • Vi genererer ny(e) QR-kode(r), som du kan opsætte i din forretning. QR-koden er unik for den enkelte kasse.
      Husk at nedtage eksisterende QR-koder, som er tilknyttet din tidligere MobilePay My Shop-opsætning.

Sådan virker det 

    • Se hvordan en betaling med MobilePay Point of Sale fungerer. QR-koden til den enkelte kasse kan printes  og sættes op i din forretning.